Az új munkahelyek nekem mindig is mumusnak számítottak. Mindig nagyon izgulok, próbálok a legjobb színben feltűnni, a legjobb oldalamat mutatni, és persze azt, hogy mennyi mindent tudok, mennyi mindenben számíthatnak rám, mint azt gondolom mindenki más is ezzel próbálkozna. Nem könnyű ez senkinek, tudom, de valahogy én nagyon rá szoktam parázni az új helyekre, és mivel állandóan azon aggódok, hogy nehogy valami baj történjen, általában mindig történik is valami. Mindig más, és sosem végzetes hiba, de mindig nagy kellemetlenségekkel járó és nehéz helyzeteket szülő események kísérnek az első három hónapban általában.
Most, nemrég a legújabb helyen ahol elkezdtem dolgozni például sikeresen összetörtem a telefonomat már az első hónapban. Persze sokat beszélgettem addig már a kollégákkal, és láttam, hogy mindenki egytől egyig nagyon kedves és segítőkész, mégis megpróbáltam eltitkolni előttük, mert nem akartam, hogy a vezetőség fülébe jusson, hogy már az első hónapban kárt okoztam. A kijelző sérült, és szerettem volna magam megjavíttatni, de nem igazán tudtam, hogy hova tudnék fordulni ez ügyben. Az egyik kolléga azonban látta a szenvedésem, valahogyan véletlen észrevette a telefonom kijelzőjét, és nagyon kedvesen csak egy cetlit tett az asztalomra, egy nagyon kedves üzenettel: xiaomi szervíz budapest és a xiaomiszervizshop.hu csapatának elérhetőségét.
Mondanom sem kell, hogy azonnal fel is kerestem őket, és nem is kellett csalódnom sem az ott dolgozó emberekben, sem pedig a munkájuk eredményében. Nagyon gyorsan és igazán kedvesen segítő kezet nyújtottak és a kijelzőcsere rekord gyorsasággal és maximális eredménnyel készen is lett. Mindenkinek csak ajánlani tudom én is a munkájukat. És hát azóta sokkal nyugodtabban megyek dolgozni, hiszen már túl vagyok a nagy problémán. A kollégámnak pedig egy doboz bonbonnal meg is köszöntem a segítséget és a titoktartást.